سه سوت sesot
سه سوت يعني سيم ثانيه
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
30 / 11 / 1389برچسب:لغت نامه,دهخدا, :: 7:12 ::  نويسنده : بهرام

لغت نامه دهخدا

قيمت: 200,000 ريال

روش خرید: نقدی و پستی و ...

اولین لوح فشرده از گنجینه ادب فارسی با امکان جستجو در عناوین لغت نامه شامل 343466 مدخل جستجوی هوشمند در فهرست مدخل ها wildcard search)) جستجوی لغت فارسی یا اروپایی در پانویس ها جستجوی لغت در متن معانی مدخل ها جستجوی ترکیبی در متن لغت نامه، شواهد و پانویس ها جستجوی یک عبارت در متن کامل لغت نامه ارائه طومار الفبایی ترکیب ها و امکان جستجو در آن ارائه طومار الفبایی امثال و امکان جستجو در آن جداسازی مدخل ها بر اساس تعداد شاهد ارائه متن مقدمه جامع لغت نامه گفتار توضیحی درباره لغت نامه با صدای روانشاد علامه دهخدا قطعاتی از موسیقی ایرانی امکانات ویژه در محدوده معنی یک مدخل جستجوی یک لغت خاص جستجوی شاهدها، ترکیب ها، امثال و معانی دیگر (ارکان لغت) تفکیک شاهدها، ترکیب ها، امثال و معانی دیگر به وسیله رنگ دسترسی هم زمان به پانویس ها چاپ تمامی و یا قسمتی از معنی امکانات جانبی برنامه

تهیه فیش از متن لغت نامه و یا ایجاد فیش مستقل درج اطلاعات در فیش با استاندارد فارسی یونی کد استفاده هم زمان از دیگر برنامه های تحت ویندوز انتقال تمامی و یا بخشی از متن لغت نامه به دیگر برنامه های نشر رومیزی با رعایت استاندارد فارسی یونی کد دسترسی هم زمان به معنی واژه انتخاب شده در دیگر متون فارسی بر اساس استاندارد یونی کد ارائه فهرست از مدخل های انتخابی ارائه پرونده خروجی جستجوهای برنامه این برنامه که اولین لوح فشرده از گنجینه ادب فارسی ایران است طرحی نو برای استفاده آسان و فراگیر از لغت نامه دهخدا به عنوان یکی از نفیس ترین آثار علمی در زبان و ادب فارسی از منظر نظام چند رسانه ای می باشد. گنجینه جامع و منحصر به فرد لغت و ادب فارسی را با ترکیبی زیبا و موزون از متون، تصاویر چشم نواز، موسیقی و گفتار توضیحی با صدای دهخدا به همراه ابزارهای پژوهشی متنوع به دوستداران فرهنگ و ادب فارسی عرضه کرده است.

اطلاعات موجود در ابن برنامه در چهار بخش کلی متن لغت نامه، ابزار پزوهش، یادداشت برداری و مقدمه جامع لغت نامه ارائه شده است. اطلاعات عناوین لغت نامه در بر گیرنده 343466 مدخل است که در بخش متن لغت نامه دسترسی به تمام اطلاعات نوشتاری آن اعم از متن و پانویس ها، شاهدها، امثال، ترکیب ها و معانی دیگر فراهم شده است. جستجوی هوشمند در فهرست مدخل ها، جستجوی لغت در متن معانی مدخل ها و یا پانویس از دیگر امکانات این بخش است. ارسال و توزیع توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران تحویل درب منزل یا محل کارتان و دریافت وجه توسط مامور پست در این روش خرید ، مامور پست بسته شما رو درب منزل یا محل کارتان تحویل می دهد و طبق فاکتور خریدی که شما انجام داده اید وجه مرسوله سفارشی شما + هزینه پست را دریافت می کند در این روش نه نیازی به بانک رفتن هست و نه نیازی به واریز وجه شما دقیقاً همان مبلغی که از اینترنت خرید می کنید درب منزل پرداخت می کنید

 

برخی از امکانات و قابلیتها:

  • اولین لوح فشرده از گنجینه ادب فارسی با امکان جستجو در عناوین لغت نامه
  • جستجوی هوشمند در فهرست مدخل ها
  • جستجوی لغت در متن معانی مدخل ها
  • جستجوی یک لغت خاص
  • چاپ تمامی و یا قسمتی از معنی
  • این برنامه اولین لوح فشرده از گنجینه ادب فارسی ایران است
  • ارسال و توزیع توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران
  • تحویل درب منزل یا محل کارتان و دریافت وجه توسط مامور پست    

همکاری در  فروش و کسب در آمد از طریق بازاریابی
29 / 11 / 1389برچسب:ويندوز,سيستم عامل,xpro, :: 7:2 ::  نويسنده : بهرام

ویندوز xpro 2010     ویندوز xpro 2010

کاربرد محصول: سیستم عامل

قيمت: 35,000 ريال

روش خرید: پستی

این ویندوز فوق العاده ترین و بهترین ویندوز میباشد شما با قرار دادن این دی وی دی بر روی دستگاه با یک اتوران مواجه خواهد شد فقط و فقط با یک کلیک این ویندوز شروع به نصب میکند و در کمتر از ۴۰ دقیقه این ویندوز نصب خواهد شد این ویندوز امکانات فوق العاده بالایی با سرعت فوق العاده ای دارد و همراه با نصب ویندوز چندین نرم افزار کاربردی و درایورهای سیستم هم نصب خواهد شد.

 

 

امکانات این ویندوز استثنایی: ۱- آپدیت شده تا ابتدای سال ۲۰۱۰ ۲- دارای ظاهری متفاوت و بسیار زیبا ( تمامی تم های ویندوز ویستا و سون ) ۳- قابلیت نصب بر روی جدید ترین لپتاپ ها که حتی درایور های انها در بازار و اینترنت موجود نیست ۴- نصب آخرین نسخه درایور های ۱۰ قطعه اصلی کامپیوتر ( کارت گرافیک – مودم – کارت صدا – بولوتوث یا موبایل یا رم ریدر - وب کم - پرینتر- اسکنر و… ) ۵-نصب بسیار بسیار سریع و خارق العاده و اتوماتیک و حرفه ای بدون اطاعات فنی و تخصصی ۶- قابلیت نصب از طریق بوت و همچنین از داخل ویندوز فعلی کاربر ۷- قابلیت آپدیت از سایت رسمی ماکروسافت ( تست شده در فوریه ۲۰۱۰ ) و نصب و آپدیت اتوماتیک آنتی ویروس ها ۸- امکان حذف کامل ویندوز قبلی و پاک کردن آثار ویروس ها و فایل های اظافی ۹- بهینه سازی شده برای انواع نرم افزار ها و بازی ها و مقابله با انواع ویروس ها و تروجان ها ۱۰- نصب فونت های بسیار زیبا برای ویندوز

این ویندوز برای تمامی کاربران چه آماتور و چه حرفه ای پیشنهاد میشود زیرا در کمتر از ۴۰ دقیقه با داشتن این دی وی دی میتوانید برای همیشه از نصب ویندوز و یا نرم افزار ها آنتی ویروس و از همه مهمتر درایور هایی که حتی در هیچ کجا موجود نیست خلاص شوید و ظاهر این ویندوز بسیار جدید و کاربر پسند میباشد.

برخی از امکانات و قابلیتها محصول:

 

  • - آپدیت شده تا ابتدای سال ۲۰۱۰
  • دارای ظاهری متفاوت و بسیار زیبا ( تمامی تم های ویندوز ویستا و سون )
  • قابلیت نصب بر روی جدید ترین لپتاپ ها که حتی درایور های انها در بازار و اینترنت م
  • صب آخرین نسخه درایور های ۱۰ قطعه اصلی کامپیوتر ( کارت گرافیک – مودم – کارت صدا –
  • نصب بسیار بسیار سریع و خارق العاده و اتوماتیک و حرفه ای بدون اطاعات فنی و تخصصی
  • قابلیت نصب از طریق بوت و همچنین از داخل ویندوز فعلی کاربر
  • قابلیت آپدیت از سایت رسمی ماکروسافت ( تست شده در فوریه ۲۰۱۰ ) و نصب و آپدیت اتوم
  • امکان حذف کامل ویندوز قبلی و پاک کردن آثار ویروس ها و فایل های اظافی
  • هینه سازی شده برای انواع نرم افزار ها و بازی ها و مقابله با انواع ویروس ها و ترو
  • نصب فونت های بسیار زیبا برای ویندوز

همکاری در  فروش و کسب در آمد از طریق بازاریابی

مجموعه عظیم آموزش فوتوشاپ cs4 , cs5

کاربرد محصول: آموزش فوتوشاپ

قيمت: 170,000 ريال

روش خرید: پستی

مجموعه عظیم آموزشی فتوشاپ CS4 و CS5 از شرکت لیندا - بیش از 280 ساعت آموزش مقدماتی تا حرفه ای فتوشاپ ! مجموعه عظیم آموزشی فتوشاپ CS4 و CS5 از شرکت لیندا - Lynda.com Photoshop Tutorials Pack 2010 کمپانی آموزشی لیندا مطرح ترین و فعال ترین شرکت دنیا در زمینه آموزش های مالتی مدیا و جامع نرم افزارهای مختلف است . تیم آموزشی فتوشاپ گروه لیندا از مجرب ترین فتوشاپ کارهای معتبر و باسابقه و اساتید رسمی فتوشاپ Adobe هستند و در آموزش های چندرسانه ای فتوشاپ این شرکت کاربر همه چیز تحت پوشش آموزش قرار می گیرد. طی چند سال اخیر و پس از انتشار نسخه CS4 آدوبی، تیم حرفه ای آموزش فتوشاپ لیندا تمام جزئیات و تکنیک ها و فنون این ابرنرم افزار طراحی دنیا را تحت آموزش برای علاقمندان قرار دادند و این امر با انتشار نسخه CS5 با همان کیفیت ادامه یافت.

 

 

"مجموعه عظیم آموزشی فتوشاپ CS4 و CS5 از شرکت لیندا - Lynda.com Photoshop Tutorials Pack 2010" مجموعه ای کامل از تمامی آموزش های چندرسانه ای جامع شرکت لیندا از فتوشاپ CS4 و CS5 است که گنجینه ای ارزشمند برای تمامی طراح ها و علاقمندان به فتوشاپ است . در این مجموعه بی نظیر بیش از 280 ساعت آموزش جامع مالتی مدیا تکنیک ها و فنون و کلیات فتوشاپ CS4 و CS5 از مقدماتی تا حرفه ای در قالب 40 مجموعه و محصول مختلف کمپانی لیندا گرد آوری شده است.

محتویات پکیج "مجموعه عظیم آموزشی فتوشاپ CS4 و CS5 از شرکت لیندا" - بیش از 280 ساعت آموزش جامع و چندرسانه ای فتوشاپ CS4 و CS5 از مقدماتی تا پیشرفته . - آرشیوی کامل از 40 محصول مجزا و ارزشمند آموزشی فتوشاپ گروه لیندا. - کلکسیون ارزشمند چند ده ساعت آموزش حرفه ای Photoshop CS5 از گروه معتبر Kelby Training ! - آموزش های جدید Photoshop CS5 از شرکت های Total Training و Digital Tutors و آخرین آموزش های شرکت VTC. - آموزش ها به زبان اصلی، به صورت مالتی مدیا و داخل محیط نرم افزار فتوشاپ است، با کیفیت تصویر بالا و کاملا قابل درک برای تمام افراد علاقمند حتی اگر به زبان انگلیسی هم مسلط نباشند! - به همراه نسخه کامل نرم افزارهای Adobe Photoshop CS5 ME و Adobe Photoshop CS4 ME، Adobe Photoshop Elements v8.0، Adobe Photoshop Lightroom v2.6.

 

 

 

همکاری در  فروش و کسب در آمد از طریق بازاریابی
27 / 11 / 1389برچسب:, :: 13:54 ::  نويسنده : بهرام
27 / 11 / 1389برچسب:, :: 13:54 ::  نويسنده : بهرام
27 / 11 / 1389برچسب:, :: 13:54 ::  نويسنده : بهرام
27 / 11 / 1389برچسب:, :: 13:54 ::  نويسنده : بهرام
27 / 11 / 1389برچسب:, :: 13:54 ::  نويسنده : بهرام
27 / 11 / 1389برچسب:, :: 13:53 ::  نويسنده : بهرام
پيوندها


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 164
بازدید کل : 107930
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

تجارت آنلاین